duminică, 30 iunie 2013

Evanghelia lui Isus sau Evanghelia Vieții Perfecte despre dragostea lui Isus pentru animale Partea III



În următoarele articole, am ales mai multe capitole pe tema "dragostea lui Isus pentru animale", din "Evanghelia Vieții perfecte" (de asemenea, cunoscuta sub numele de "Evanghelia Celor Doisprezece Sfinti" sau "Evanghelia lui Isus). M-am facut si traducator de scripturi, dar va asigur ca am gasit cuvintele corecte. Am facut aceasta, deoarece nu am gasit nicaieri pe internet aceasta evanghelie in romana, si nu este de mirare, deoarece biserica NU doreste ca aceasta sa fie cunoscuta.



Isus a vorbit impotriva sacrificiilor.

1. Isus i-a învățat pe ucenicii Săi în curtea exterioară a templului, și unul din ei i-a zis Lui, "Invatatorule, se spune de către preoți, ca fără vărsare de sânge nu este iertare de păcate. Pot atunci sacrificiile legale sa ia păcatele? "   
2. Și Isus a răspuns, "Nici un sacrificiu de sânge de animal sau de pasăre sau a unui om, nu poate lua păcateleDeoarece cum poate un vinovat sa fie rasplătit prin vărsare de sânge nevinovat? Nu, aceasta va crește vinovăția.  
3. Preoții primesc într-adevăr astfel de servicii, cum ar fi o împăcare din partea credincios pentru încălcările împotriva legii lui Moisedar pentru păcatele împotriva legii lui Dumnezeu, nu este iertare decât prin pocăință și printr-o schimbare în bine." (Cap. 33)

Isus ajută o cămilă.

12. Isus a mers la Ierusalim, și a dat peste o cămilă cu o povară grea de lemne.Cămila nu a putut transporta sarcina sa în sus pe deal și cel ce o conducea a batut-o și tratat-o cu cruzime, dar nu a putut face animalul să se miște.   
13. Și, cum Isus a văzut, i-a zis, "De ce il bati pe fratele tău?" Și omul acela a replicat, "nu am știut e fratele meu. Nu este un animal de povară, făcut mă slujească? "   
14. Și Isus a spus, "nu același Dumnezeu a creat acest animal și copiii tăi, care te slujesc, din același material și nu amandoi ati primit aceeași suflare de la Dumnezeu?"   
15. Și omul a fost foarte uimit de această vorba. El a încetat să mai bată cămila și i-a eliberat o parte din povara. Și astfel, cămila a urcat pe deal și Isus a mers înainte și nu a au mai oprit până la sfârșitul călătoriei sale.   
16.Cămila l-a recunoscut pe Isus, pentru că a simțit dragostea lui Dumnezeu în El. Și omul a vrut să știe mai multe din învățăturile lui Isus și l-a învățat cu plăcere și a devenit adeptul lui. (Cap. 31)

Traducere: Lupu Victor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu