sâmbătă, 16 iulie 2011

Ne este scrisa viata?


           De cand ne-am nascut ni s-a spus ca tot ce ni se intampla ne este scris sa ni se intample.Oricat am vrea sa facem ce vrem noi,si acel ceva ce vrem noi sa facem fara sa ne fie scris,tot este scris. Dar unde? Ne conduce altcineva viata? Se intampla tot ce este scris, undeva?
Haideti sa contemplam aceasta chestiune care mie cel putin imi cam da de furca.
           Actiunile,gandurile mele sunt scrise deja undeva ca le voi face.Bineanteles,ca sunt scrise de Dumnezeu.El stie viitorul si trecutul,el fiind creatorul Universului.Corect? Deci,sunt liber:ma distrez,sunt trist,ma gandesc la ceva.Liber.Dar inchis.Suntem noi oamenii marionete in sala de teatru pentru papusi a lui Dumnezeu?Ce va face sa credeti asta?Pentru profetiile din biblie scrise in apocalipsa cred eu.Odata ce este scris ce se va intampla,si viata noastra este deci scrisa.Nu? Inseamna ca traiesc degeaba,pentru ca deja este scris ca ajung in rai sau in iad.
Cineva ar putea sa-mi zica ca nu e corect sa vorbesc asa,insa eu ii zic,ca ce este scris in apocalipsa nu are nicio treaba cu viata ta.Dumnezeu a zis ce va face in ultimile zile,pentru ca  ASA VA FACE.Tu cand te trezesti dimineata,ce vei face?Vei merge la lucru,la piata,te vei intalni cu prietenii,vei sta pe net,si altele.Pana si tu stii ce vei face.Asa si Dumnezeu.A spus planul lui.
            De ce mai credem noi ca este scris totul? Probabil si pentru ca suntem muritori.Suntem infimi pe langa Dumnezeu.Ne e frica de moarte,si ne punem toata speranta in el.Corect.Dar problema este alta,si anume ca nu putem trai cum trebuie.Da,e bine sa crezi intr-un Dumnezeu,insa sa crezi ca iti este scris tot ce faci,te face pe tine sa nu mai raspunzi de actiunile tale.Altcineva a vrut sa faci ce faci tu.Multimea asta crede.Stiti foarte bine.Aici se cam incurca treburile:cine este cel care observa aceasta lume?Cine simte, vede, aude?Banuiesc ca eu.
            In incheiere,vreau sa va ganditi,ca nu trebuie sa asteptati sa curga aceasta viata de la sine,ca nu trebuie sa asteptati ce vi se va intampla,si ca acum este momentul sa faceti voi ceva cu viata,nu viata ceva cu voi.Dumnezeu nu ne-a scris viata nicaieri,si ne-a lasat sa actionam cum vrem noi.Simte-ti importanta pe aceasta Planeta,pentru ca esti unic,omule.

P.S. Nu fac parte din nicio biserica , de niciun fel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu